وردپرس چیست

دوشنبه 9 دی 1398
8:38
امیر روزی طلب

وردپرس چیست | برنامه وردپرس چیست | wordpress چیست


وردپرس یک ابزار ایجاد وب سایت با منبع باز است که در PHP نوشته شده است.در واقع می توان گفت وردپرس امروزه از ابزارهای قوی و ساده برای بلاگ نویسی و سیستم تولید محتوا وبسایت است.

وردپرس چیست
وردپرس یک ابزار برای ایجاد یک وب سایت با منبع باز است که در PHP نوشته شده است.چه کسی از وردپرس استفاده می کند؟
اگر از وردپرس برای انتشار در وب استفاده می کنید، یک شرکت فوق العاده هستید.بسیاری از وبلاگ های معروف، رسانه های خبری، سایت های موسیقی، شرکت های Fortune 500 و مشهور ها از WordPress استفاده می کنند.

به عنوان مثال، وبلاگ های معروف مانند Mashable و TechCrunch هر دو در WordPress هستند.رسانه های خبری مانند وبلاگ های نیویورک تایمز و وبلاگ های شخصی CNN نیز از WordPress استفاده می کنند.

وردپرس چیست و چه کاری می تواند انجام دهد؟وردپرس یک پلت فرم عالی برای وب سایت های مختلف است. از وبلاگ نویسی تا تجارت الکترونیک ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است.
چند مثال خیلی کم از وب سایت هایی که شما می توانید با وردپرس بسازید:
وبلاگ
تجارت الکترونیک
کسب و کار
اخبار
عکاسی
موسیقی
عضویت

چگونه می توان شروع به استفاده از وردپرس کرد؟اکنون شما احتمالا می پرسید “چطور می توانم آن را دریافت کنم؟”
وردپرس رایگان است!بله،100٪ رایگان است
وردپرس را می توان برای تاسیسات خود از WordPress.org دانلود کرد یا می توان آن را نیز به عنوان یک سرویس میزبانی از طریق WordPress.com استفاده کرد.....

ادامه مطلب در لینک زیر .....

https://webdaran.com/what-is-wordpress/


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]