گلکسی اس 11 سامسونگ در تاریخ 22 بهمن معرفی می شود؟

جمعه 6 دی 1398
18:42
امیر روزی طلب
گلکسی اس 11 سامسونگ در تاریخ 22 بهمن معرفی می شود؟

شایعه ای جدید به رونمایی از گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ در تاریخ 22 بهمن اشاره می کرد. در این تاریخ با گوشی گلکسی فولد 2 نیز ملاقات می کنیم.


به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد زودتر از پیش بینی ها از پرچمدار آینده خود رونمایی کند. در حالی که گزارش های گذشته به معرفی گوشی های سری گلکسی S11 در تاریخ 18 فوریه 2020 اشاره کرده بودند، گزارشی جدید خبر از معرفی این محصولات در تاریخ 11 فوریه می دهد (گلکسی S11 سامسونگ با نام گلکسی S20 معرفی می شود؟).

بر اساس گزارش های منتشر شده، این شرکت کره ای برای رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس 11 قصد دارد مراسمی را در سانفرانسیسکو برگزار کند. سال گذشته نیز سامسونگ گوشی های سری گلکسی S10 را در سانفرانسیسکو معرفی کرد. در حالی که بیشتر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل 2020 از محصولات جدید خود رونمایی می کند، سامسونگ قصد دارد پیش از شروع این نمایشگاه، پرچمداران خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

سامسونگ در این مراسم از نسل جدید گوشی های انعطاف پذیر خود نیز رونمایی می کند. در همین راستا در تاریخ 22 بهمن با گوشی گلکسی فولد 2 ملاقات خواهیم کرد (گلکسی فولد 2 سامسونگ به نمایشگر شیشه ای مجهز می شود؟). امسال سامسونگ از گوشی های سری گلکسی اس 10 همراه با گلکسی Fold رونمایی کرد.

در حال حاضر سامسونگ تاریخ معرفی پرچمداران آینده خود را اعلام نکرده است. این احتمال وجود دارد که چند روز آینده این شرکت کره ای به صورت رسمی تاریخ رونمایی از این گوشی های هوشمند را اعلام کند. بر اساس شایعات، سامسونگ از گوشی های گلکسی S11e، گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس رونمایی می کند (هر آنچه درباره سامسونگ گلکسی S11 می دانیم). این محصولات در مقایسه با نسل گذشته خود ابعاد بزرگتری خواهند داشت.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/12/26/samsung-galaxy-s11-and-galaxy-fold-rumored-to-launch-on-11th-february-2020/


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]