تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc چیست؟

يکشنبه 14 مهر 1398
10:34
امیر روزی طلب
تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc چیست؟

PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است.

درواقع تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است که بر روی طیف گسترده ای از وب سایت ها، از جمله موتورهای جستجو ، که در آن تبلیغ کنندگان فقط در صورت کلیک کاربر بر روی آگهی هزینه پرداخت می کند، است.

از این رو به آن ، ” پرداخت به ازای هر کلیک ” می گویند.یکی از روش های رایج و البته موثر در تبلیغات ، تبلیغات در موتور های جستجو می باشد.

اما پرداخت هزینه تبلیغات در این روش کدام است؟در این روش میزان مبلغ پرداختی بر اساس تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ برآورد می شود.لازم به ذکر است برای انجام اینگونه تبلیغات شما باید با یک سری از واژگان آشنا شوید.

مزایای تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc
مقرون به صرفه بودن
شاید فکر کنید چرا مقرون به صرفه؟

اما دلیل این است که شما تنها به ازای کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و به وب سایتتان می‌آیند پول پرداخت می‌کنید، نه تمامی کسانی که تبلیغ سایت شما را می بینند اما وارد آن نمی شوند، و اینگونه نیز نیست که برای مدت زمانی که تبلیغ شما آنجاست پولی پرداخت کنید.
با توجه به این تفاصیل می توان گفت که این نوع از تبلیغات به نسبت سایر تبلیغات به صرفه می باشد.

هدفمندی
می توانید بر روی تبلیغات خود محدودیت های جغرافیایی، اپراتور و دستگاه را اعمال کنید.

قابل سنجش بودن
شما می تواند با توجه به ابزارهای اندازه گیری دقیق، میزان بازگشت سرمایه خود و همچنین فاکتورهای مدنظرتان را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.

قابلیت شخصی سازی
همینطور که کمپین خودتان را اجرا می‌کنید تنظیمات و قابلیت های ریز و درشتی در اختیار شما وجود دارد که بر اساس نیازهایتان کمپین خودتان را شخصی سازی کنید.

منابع آموزشی
برای اجرای اینگونه تبلیغات دوره‌ها و ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند که توانایی های خودتان را افزایش دهید.

سریع بودن
شما می توانید به صورت لحظه ای تاثیر تبلیغات کلیکی و حضور کاربران در وب سایت خود را ببینید در صورتی که در روش سئو، شما زمان زیادی کار می کنید تا بعد از آن کم کم کاربران از وب سایت شما بازدید داشته باشند.

( توجه داشته باشید که این بدان معنی نیست که تبلیغات کلیکی می تواند جایگزین سئو سایت شما باشد زیرا سئو با اینکه زمان بر است ولی ماندگاری بالایی هم دارد )

معایب تبلیغات کلیکی
شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت که این خدمات را ارائه می دهند این طور اقدام می کنند که از بین چند وب سایت رقیب در حوزه کاری شما، هر کدام مبلغ بیشتری پرداخت کند، انتخاب می شود.

اگر بودجه کافی را برای این تبلیغات ندارید بهتر است قید آن را بزنید! چون به هر حال این وب سایت ها بابت هر کلیک از شما دلار می گیرند نه بابت هر مشتری!
نکته قابل توجه این است که شما در صورتی می توانید از این نوع تبلیغات بهره ببرید که به خوبی بر روی کیفیت وب سایت خود و نیز بهینه سازی خدمات خود کار کرده باشید ، تا کلیک کردن ها به جذب مشتری ختم شود.

به طور خلاصه باید از کیفیت جنس یا خدمات خود نسبت به سایر رقبا مطمئن باشید و فقط به دنبال دیده شدن بیشتر و رساندن صدای خود به سایر مشتریان باشید.

اگرغیر از این است پس ابتدا سعی در بهبود عملکرد خود داشته باشید و سپس برای دیده شدن بیشتر در جهت تبلیغات اقدام کنید.

به عقیده تیم وب داران تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC راهی مناسب برای دیده شدن وب سایت و کسب و کارتان است البته نه هر کسب و کاری چون در کشور ما با توجه به قیمت بالای دلار استفاده از این روش نوعی ریسک هم محسوب می شود.

نکات تامل برانگیز در جهت تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC


!!!!! ادامه مطلب در لینک زیر..!!!!
تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc چیست؟


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]