پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول ایکس باکس وان

دوشنبه 8 مهر 1398
23:01
امیر روزی طلب
پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول ایکس باکس وان

نزدیک به شش سال از عرضه کنسول ایکس باکس وان (Xbox One) گذشته و در این دوره بازی‌های محبوبی برای آن منتشر شده است. فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول ایکس باکس وان را در ادامه مطالعه کنید.


گروه ان‌پی‌دی (NPD) که در حوزه آمارگیری از فروش بازی‌ها فعالیت دارد، اخیرا لیست پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول ایکس باکس را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

مت پیسکتلا (Mat Piscatella) تحلیل‌گر ان‌پی‌دی در جریان یکی از لایو استریم‌های اخیر مایکروسافت، اطلاعات تازه‌ای را در رابطه با پرفروش‌ترین بازی‌های ایکس باکس وان منتشر کرد. او در این لایو استریم، از دو فهرست مختلف صحبت کرد: پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری و پرفروش‌ترین بازی‌ها شامل عناوین ترد پارتی. او همچنین اضافه کرد که این اطلاعات تنها از فروش بازی‌ها در ایالات متحده بدست آمده و شامل دیگر بخش‌های جهان نمی‌شود.

بدیهی است که در لیست، شاهد اثر غافل گیرکننده‌ای نباشیم. بازی جی تی ای 5 (Grand Theft Auto 5) مطابق معمول در صدر جدول قرار دارد، اتفاقی که اصلا عجیب جلوه نمی‌کند، به هر حال، این بازی یکی از پرفروش‌ترین آثار تاریخ بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. از نظر مجموعه‌ها، مجموعه کال آف دیوتی (Call of Duty) حضور برجسته‌ای دارد و در واقع پنج بازی از این لیست متعلق به سری کال آف دیوتی است.

نکته جالب دیگر، عدم حضور بازی‌های انحصاری این کنسول در لیست پرفروش‌ترین‌ها است. بازی‌های انحصاری ایکس باکس شاید خوب فروخته باشند اما در مقایسه با آثار ترد پارتی و مولتی پلتفرم، حرفی برای گفتن نداشته‌اند. مایکروسافت با خرید استودیوهای بازی‌سازی مختلف، در تلاش است تا شرایط را در نسل بعدی تغییر داده و بتواند آثار پرفروش‌ و موفق‌تری تولید کند. اما این لیست به یک مسئله دیگر هم اشاره دارد: گرایش اکثر مخاطبان کنسول مذکور، به سوی آثار شوتر و اکشن بوده است.

پرفروش‌ترین بازی های کنسول ایکس باکس وان
1- بازی Grand Theft Auto 5
2- بازی Call of Duty: WW2
3- بازی Call of Duty: Black Ops 3
4- بازی Call of Duty: Black Ops 4
5- بازی Red Dead Redemption 2
6- بازی Call of Duty: Infinite Warfare
7- بازی Battlefield 1
8- بازی Star Wars Battlefront
9- بازی Call of Duty: Advanced Warfare
10- بازی Destiny 2

و اما در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری، شاهد سبک‌های مختلفی هستیم. مطابق انتظار، بازی‌هایی از مجموعه هیلو، گیرز آف وار و فورزا در این لیست پیدا می‌شوند. بازی‌های نسبتا غافل گیرکننده لیست، Sea of Thieves و State of Decay 2 هستند که رتبه‌های آخر را دارند. مت پیسکتلا همچنین اشاره کرده که این لیست، شامل فروش نسخه‌های کامپیوتر بازی‌ها نیز می‌شود. به گفته او، به دلیل برنامه Xbox Play Anywhere، «جدا کردن آمار فروش‌ بازی‌ها بین ویندوز و کنسول غیرممکن است، زیرا هر دو در واقع یک پلتفرم به حساب می‌آیند».

منبع : gamerant


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]